nedeľa 18. novembra 2007

Noc na lúke

Nechcem sa dívať do vlastných očí,
nechcem už počuť teba len,
chcem k tomu stáť zoči voči
a vravieť pravdu všetkým len.

Nechcem u teba prespávať po nociach,
nechcem už myslieť na mená,
chcem sa túlať po uliciach
a myslieť pritom na teba.

Ref.:
Hlboká noc, vonku padá dážď
a ja sama tancujem v ňom,
dážď padá a chladí moje nohy
a ja viem, že zrazu došiel on.
Mesiac sa odkryl a hviezdy svietia,
po lúke bežia dvaja zaľúbení ľudia,
všetko kvitne a vtáctvo spieva,
lúka vonia, trúbky trúbia, bubny dunia.

Nechcem byť ticho celý večer,
nechcem vedieť, že pravdu máš,
chcem skúšať ti písať, či odpovieš mi
a či mi svoje srdce dáš.

Nechcem byť sama, tak stále sama,
nechcem ten pocit, však ty to vieš,
ja chcem byť len tebou milovaná
a dosnívať s tebou krásny sen.

Ref.

Žiadne komentáre: